Subscribe:

sohbet odaları

7/24 Saat Radyo Dİnle

22 Mayıs 2012 Salı

Dizi oyuncusu ayfer dündar kimdir, ayfer dündar resimleri, ayfer dündar sevgilisi, ayfer dündar hayatı, ayfer dündar özel hayatı, ayfer dündar fan clup, ayfer dündar çok sert bir kadın







  • Televizyondan tanıdığımız Didem Özkavukçu dışında Didem Özkavukçu kimdir, nasıl biridir gündelik yaşamında? Olaylar karşısında duygusal mıdır, gerçekçi midir, heyecanlı mıdır, soğukkanlı mıdır, iyimser midir, kötümser mi, kin tutar mı? Bizlere- izleyiciye yansımayan hayatınızda, rutin de nasıl biriyim derdiniz? (Duygu)
Hayatım da,ben de çok değişkenimdir.Yenilikleri severim. Genellikle duygusalımdır ama gerçekçi kararlar veririm. Olaylar karşısında soğukkanlıyımdır, belli etmem heyecandan dizlerim titresede. Her zaman başaramasam da yüzde doksan hep iyimserimdir. Kin tutmam ama kanım da yerde kalmaz :) ilahi adalet benden yana işler çoğu zaman :) Bana karşı samimi olan herkese canımı vermeye hazırımdır. Gülmeyi, eğlenmeyi ve yanımdakileri eğlendirmeyi çok severim.Yay burcuyum:)

  • Unutma Beni dizisinde canlandırdığınız İlkay karakteriyle benzer yönleriniz var mı? İlkay çok ilginç biri çok dayanıklı, iyi niyetli gerçek hayatta İlkay’ın yaşadıkları sizin başınıza gelse siz kaldırabilir miydiniz bütün bunları, sizin tepkileriniz nasıl olurdu? (Gülhanım Çetin) (Yasemin Eker Çelik) (Hülya Şen)
İlkayla kaşımız gözümüz çok benziyormuş öyle söylüyorlar :) İlkayla tek farkımız, ben; hayatta herşeyden önce kendimin geldiğinin, ben mutlu olmazsam kimseyi mutlu edemeyeceğimin, ben kendimi sevmezsem ve kendime inanmazsam kimseyi de inandıramayacağımın farkındayım. İlkaysa başkalarının mutluluğuna kendinden çok önem veriyor ve hep hata yapıyor. Ama sette bile bazen ‘ iyice ilkaya benzedin sende’ derler. Biraz safımdır :)

  • Çiğdem gibi bir kardeşiniz olsa ne yapardınız tavrınız nasıl olurdu? (Sevda Kızılkaya) (Meryem Trabzon Spor)
Öyle bir kardeş olamazmış gibi geliyor bazen ama hemen ardından gazeteleri okuyunca daha bile beterlerinin olduğunu görüyorum. Herhalde ben alır başımı giderdim. Uzaklaşmak iyidir... Gerçek hayatta ise Ayfer Dündar gibi bir dost için herşeye katlanırım, ne gelecekse ondan gelsin derim :)

5 yorum

Adsız

ayfer dündarın doğum yılı , burcu , hangi takımlı olduğunu söylermisiniz ?

Adsız

ayfer dündar gercekden süper bir oyuncu gercekden cok ttalı cok güzel onu cok seviyoruzm ayfer abla iyiki varsın seni cok seviyorum

Adsız

ayfer dundar cooooook iyi bir oyuncu hem de guzel nazar degmesin

Adsız

iyi ki varsin ayfer dundar.azerbaycendan aliye.

Adsız

bencede çok güzel oyuncu ama erdemle hiç yakışmıyor evran cagrı turanla daha çok yakışıyor yani cengizle daha iyi

Yorum Gönder