Subscribe:

sohbet odaları

7/24 Saat Radyo Dİnle

2 Mayıs 2012 Çarşamba

Ask Acisini anlatan sözler






birgün gelirde biri dur şu kişiye aşık olma o yanlış bir seçim dese ilk baş düşünürdüm sonrada tamam diye yoluma bakmaktansa aşık olup acı çekmeye başlardım...

Dertleşmeyi Bile Unutmuş Herkes Annee.. Kime Anlatsam Derdimi .. \"\"BOŞVER TAKMA KAFANA\"\" Diyor. :\'(

Bide Ona Dokunamayp Teldeki Resmine Sarılarak Öpüp Öpüp Aqlamak . Var .:\'(

bn sadece seni sevdim başkasını sevemedim seni unutamadın bn seni 8 ay bkledim ama sen bna tekrar geri dönmedin ama şimdi bana bakıyosun tekrar bna döncksin geliyo nolusun dön dün rüyamda seni gördüm bna sarııyodun bna teklif ediyodun konuşuyoduk çok güzeldi keşke hiç bitmeseydi o rüya keşke sen bnden ayrılmasaydın ve ben senin için hiç ağlamasaydım....

Seviyormusun beni \\\" Dedi.- \\\" Evet \\\" Dedim.- \\\" Peki ne kadar seviyosun ? \\\" Dedi.- \\\" Minik bir serçenin göz yaşı kadar. \\\" Dedim.- \\\" O kadarcık mı ? O kadar mı değersizim ? \\\" Dedi..................- \\\" Serçeler göz yaşı döktüklerinde ölürler. \\\" Dedim- \\\" Sustu..!!

En Acı Şeyin Ne Biliyor Musun Sevipte Sevmiyorum Demen , Görüpte Görmemezlikten GeLmen . En Acı Şeyin Ne Biliyor Musun ? \'\' Yaşadığımı ßiLe ßiLe O Benim İçin Öldü Demen...!

Ömür dedigin nedir ki. - Bir ezan bir Sela.

Senden ne kadar nefret ettiğimi merak ediyorsan; Kalbimi vur,kır,parçala... İçinden çıkan kan yazacak nefretle isminin baş harfini.

dursun bu çille bitsin artık bu acı sen yok ken benyaşamayı unutum artık bitsin bu acı tatlı bi söze muhtacaç kaldım sen gidince bitim ben alahım artık güldür yüzümü tutamadım sözümü onsuz olmadı yaşayadım yaşamak haram bana onsuz yaşayadım işte offffffffff mutlu olmak bizimde hakmızz

ne cenneti merak ediyorum ne de cehennemi... ben annemi hem ağlarken hem gülerken gördüm...

0 yorum

Yorum Gönder