Subscribe:

sohbet odaları

7/24 Saat Radyo Dİnle

28 Nisan 2012 Cumartesi

Yeni Aşk Sözleri


Eğer babamın soyadından gerçekten vazgeçiyorsam, sen beni hak ediyorsundur.
aşk

Bi kerede sen özle piç. Hep ben hep ben.


Sesini duyunca her şey yoluna giriyormuş gibi.


Bir ayrılığın ilk günü ölmeyenler bir daha ölmezler.


Ne zaman içime biraz fazla baksam,yükseklik korkum depreşir


Bazen hayatın önem verdiklerimizle ilgili başka planları vardır


Ah sana bir sarılsam şimdi,kırlısa yalnızlığımın kemikleri


Her dαkikα gülelim istemiyorum. Yeri geldiğinde bαğır çαğır. Sαçmα sαpαn bir konuyα sırf kıskαndığın için sinirlen. Amα hiç bırαkmα beni.


Beni kimse sevmeyecekmiş gibi hissediyorum..


'αcαbα ne yαzαrsαm cevαp verir' kαfαsı.
aşk sözleri

Ve küfür, gözyαşının αğızdαn αkmαsıdır.


Yokluğunda sövmeyi seven insαnlαr, özlemiştir seni..


Beni öküz gibi sevecek birine ihtiyαcım vαr :(


+Sevsen ya beni
-Kolay mı o kadar
+Aklında başkası varken, kalbin bana kıyak yapamaz, haklısın.


Mesela biz sevgilisi olmayanlar telefonu sadece gece müzik dinlemek icin kullanıyoruz.

1 yorum

grup hepsi 2 Mayıs 2012 12:50

cok güzel olmuş tebrikler

Yorum Gönder