Subscribe:

sohbet odaları

7/24 Saat Radyo Dİnle

23 Nisan 2012 Pazartesi

Makara Sözler, Makara


facebook duvar yazıları

Bu kadar soğuk olma İstanbul , götü donan edebiyat yapıyor :D


13 yaşındaki yeğenim facebook durumuna " off hayat çok zor :( " yazmış . Gidiyimde yardım edeyim bari oynadığı oyunda bi bölümü geçemedi heralde .


Ağlamak;
Sadece henüz kimse tarafından çözülememiş bir yaş problemidir.
O kadar..


Erkegin çay gibi "Demlenmişi" makbuldur!
Öyle sallama-dan, dallama-dan olmayacak.. :D ;)



Kadın terk ettiğinde değil de, soğuk davrandığında adam çok üşüyor.


Bir kızı on kişi ister,
o kendini istemeyen
on birinci kisiyle kafayı bozar...


Vatanın concon evlatlarına; Sen zengin oğlusun incitme yazıktır, ananı. Sen ver paranı kurtarır memleketin garibanı..
facebook yazıları
Şeytan.. Önce hakkı unutturur.. Sonra çağdaş çöplükte ne bulursa yutturur ...


‎17 ortak arkadaş diyorsun bi tıklıyorsun 3 tane çıkıyor olmuyor böyle Mark!‎17 ortak arkadaş diyorsun bi tıklıyorsun 3 tane çıkıyor olmuyor böyle Mark!


HA,dedim kaba dediler,.HAHAHA dedim dedim acayip baktılar acele ettiler.HAHAHAHAHAAHA dedim güldüğümü anladılar,,sabırsız aptalar.


Uyku tutmadı diye yazılır , onu cok özledim diye okunur ..


seni hatırlatan şarkıyı remix yapıp kopmasınıda bilirim :))


facebook nickleri
Acımasız gerçek: Kendi işini kuramazsan emekli olana kadar alarm kurarsın...


Besmelesiiz başladım diyemi Doyamıyorum seni sevmeye..


bir gece kumsalda uzanıp beraber yıldızları seyredeceğiz sana söz...



"Ne güzel uzaktan sevmenin rahatlığı, hafifliği, beklentisizliği."

0 yorum

Yorum Gönder