Subscribe:

sohbet odaları

7/24 Saat Radyo Dİnle

23 Nisan 2012 Pazartesi

Facebook Sözleri, Facebook

Facebook sözleri
Şuanda nefes alıyor,yiyor,içiyor hatta sıçıyor.Ama seni düşünmüyor.
facebook sözleri

Yeni korku filmi projem, "Sezsizlikte kendi kendine çıtlayan pet şişe."


Evde tv çalışmıyordu,bende gittim doktoru çağırdım.Şimdi kanal tedavisi yapıcak, düzelir umarım.


Eskiden ask.fm'mi vardı ne soracaksak şişe çevirmecede sorardık.


Facebook duvar yazıları
Lütfen pet şişe kapaklarını yere atmayın.
Fırtınanın yuvarladığı kapakları karıncalar dönme dolap zannedip binmeye çalışıyor . .


Bence 'na ni na dido,dido anam dido,dido babam dido,dido na ni na' şarkısını bulan kişi kesin bi ambulans şöförü . . .
facebook iletileri

Kızların "3 numara saç - kirli sakal" takıntısından sonra dengeyi tutturamayan erkekler mağara adamı olma yolunda hızla ve azimle ilerliyor.


”Öğrenci” adındaki canlılar bir sürüngen türüdür. Ne zaman bir öğrenciye hal hatır sorsan ”Sürünüyoruz valla” der.


Trafik polisi olsam çevirdiğim arabanın yanına gider ve şöyle derim,doğruluk mu cesaretlik mi ?


yeni facebook sözleri
Sen napardın bilmem Gökçe ama ben bi sigara yakar sağa sola küfür ederdim.


Abi o değilde sevgilinizden ayrılınca öyle sözler paylaşıyosunuz ki adam size zorla tecavüz edip böbreğinizi organ mafyasına satmış köprüde dilendiriyor zannediyorum. Yapmayın şöyle şeyler.


6 aylık bir tatile ihtiyacım var. Yılda iki kez.


Kardeşim dediğiniz insanlar sizi sevgili için silebilir, buda size koyabilir.


Bakın bayım , ben biraz ters kadınımdır , ne taç isterim nede araba .
Varsa yüreğinizi koyun ortaya.

0 yorum

Yorum Gönder