Subscribe:

sohbet odaları

7/24 Saat Radyo Dİnle

23 Nisan 2012 Pazartesi

Aşk Msn Nickleri, Aşk Sözleri

aşk yazıları
Onun yokluğunda senin mutsuz olman değil de, senin yokluğunda onun mutlu olması kötü.


Bazen tek bir kişinin eksikliği, diğer bütün insanları anlamsız kılıyor.


Onu tanıdıktan sonra; öncekilere seni seviyorum dediğin için pişman olursun.


Kadınlar en çok saçlarını sever.. Çünkü istediği zaman aldırabileceği "kırıkları" bir tek saçlarındadır.

aşk msn nickleri
Bir daha yazmayacağım dediğin kişi yazdığı anda yelkenleri suya indiriyorsun ya. İşte b♥ku yediğin nokta tam olarak orası.♥


Harbi üzülüyorum lan. Eskiden durup durup profiline girerdim, şimdi girdiğimde arkadaş olarak ekle yazıyor. Adalet işte.


Hoşlanılan erkeğe atılan her mesaj, en az 5 kız arkadaş tarafından incelenir, ekleme-çıkarma yapılır, onaylanır ve öyle atılır.


"Ben daha çok seviyorum" kavgamızı hatırlıyormusun ? Sanırım ben yine kazandım.

aşk nickleri
Ne yaparsan yap sonuç aynı: Mutsuzsun, yalnızsın ve özlüyorsun. Ha bir de o hiç dönmeyecek bil yani.


Sen daha iyilerine layıksın dediği zaman "ben daha iyisini istemiyorum,seni istiyorum" diyemiyorsun.


Eğer uykum olduğu halde,uyumayıp bir mesajını bekleyecek kadar seni seviyorsam; sorun asla bende değil,sendedir.


Öyle bir nefes ol ki; aldığım her soluk senden gelen hayat olsun.

0 yorum

Yorum Gönder